11/11/2010

Esmu Tartu


Tā kā neviens cits īsti nevēlējās doties uz o – skolu dienām Igaunijā, tad es būdams brīvdomātājs gan piekritu, jo tā priekš manis būtu jauna pieredze un maciņš cerams ar tiktu papildināts ( cerams, jo nezinu cik aizies benzīnā, ēšanā).
Pēc pirmās dienas varu teikt, ka ir labāk kā domāju. Tartu ir samērā smuka pilsēta un, kas vēl jāmin, ARĪ Igaunijā dzīvo meitenes, kas spētu man galvu sagrozīt- visās kategorijās redzēju iespaidīgus eksmplārus (blondīnes, brunetes, mazās, misis pieredzīte). Pie mīnusiem jāmin aukstais laiks, bet jāsāk jau pierast mums ar šķiedru pie aukstuma, jo ziema nav aiz kalniem. Biju vakarā aizgājis uz Igauņu orientieristu treniņu Tartu hallē, visi bija manāmi pārsteigti ieraugot Ģenerāli, bet man jau tas drebuli neveidoja! No pazītamajiem bija ieradušies Jagup Trussalu(joprojām labākās formas meklējumos), mūžam jaunais Olle, bet izskatījās kā jauns cilvēks vecā rumpī, Krāsa kungs, vēl pāris mazāka izmēra Igaunijas dievulēni orientēšanās sportā.
Šī nedēļa man ir slodzes nedēļa un plānoju skriet daudz un ilgi, cerams, ka neviena man to neizbojās! Jāmin, ka lēnām jau būšu iegājis tajā apjomā un plānā, kas manu sirsniņu beidzot apmierinās!
Turās puikas, es par jums!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru