7/31/2011

Viss, kas jums jāzin par Rolandu Blumbeku


Oringens ir aizvadīts un jūtos daudz labāk kā pēc iepriekšējiem Oringeniem. Pirmās divas dienas atrados nožēlojamā formā,gluži kā visu sezonu, bet tad sākot ar trešo dienu sajutu sevī sesto ātrumu un labu fīlingu tieši uz garo distanci. Apvidus no orientešanās ziņas nebija gluži alūksnes vai grundzāles, tapēc isti neizdevās noskriet nevienu labu dienu, bet esmu apnēmības pilns atgriezties swe un kādu gadu palēkāt par šiem akmeņiem un atkost visas apslēptās fīčas. Garāk neizplūdīšu, jo ir daudz jo. Bet nometne izdevās.
Uz oringenu devos kopā ar Latgales lielāko orientēšanās virtuozu – Rolandu Blumbeku, kurš nu pat tikai ir atgriezies no atelpas brīža. Visu savu dzīvi pavadīdams Lašos (ciems) un dzīvodams blakus Ievai Avotiņai ir spējis izcīnīt ne vienu vien uzvaru Latvijas kausā, visvairāk pretiniekus atstāja aiz sētas 2009 sezonā – tika iznīcināti tādi pazīstami bijušie un esošie grandi kā – Artja, Dāvis Sārs, Laveiķis, Dišlers, liekas, ka arī Jubinātors ir dabūjis zem astes kaula un pie tam Malienas kausā. Manam kaimiņam un labam čomam Jānim Kūmam izdevās izbēgt no pēriena pateicoties, tam, ka ir gadu vecāks. Šobrīd Blumbis nav savā apdāvinātākā formā, bet kā teiktu jebkurš ķīniešu zinātnieks – ir vērojams progress pat ar sliktām brillēm. Oringens Rolim bija ar daudz lielāku vertību, ja es ziemā ieliku pamatīgu un tambasovam finišā neaizsniedzamu bāzi, tad Rolis vēl atradās traumas varā un tikai tagad sāk pa īstam apostīt gaisu un uztaustīt savu orientešanās stīgu, ikdienā Rolis ir LMT rallija komadas preses pārstāvis, RTU students un pārliecināts Jēkabpilietis tai pus Daugavas.
Pie stiprākajām pusēm jāmin Kūmam līdzīgais uzvarētāja gars, Šacim līdzīgais uzvarētāja smaids, Tamužam līdzīgais analīzes stils, Karlam Magonim līdzīga bikšu žāvešanas tehnoloģija, bezbailība, meža zvēru pazīšana, ir pieeja meža zvēru taku kartēm visā Latvijā, prot pareizi izmantot piedāvotos dzirdināšanas resursus sacensībās, kā arī ir ļoti labs slapjās trasēs. Pie trūkumiem varētu uzrakstīt: gluži kā mūsu Raivo, arī Lašu simbolu piemeklē traumas, nepatika izmantot emitus, niecīgais kontakts ar mūsu orientēšanās dievu Aldi, reizēm Rolis par vēlu sasveicinās ar orientēšanās svētku rīkotāju un mecanātu Vilni „Cunami” Veļķeri. Pie mīnusiem jāmin tas, ka ikdienā nerespektē ne Lapsu, ne Šaci un kur nu vēl Opeli.

Mellenes jau esat nolasījuši un vasaru izbaudījuši, kā pēc gan to nepagarināt ar LIELISKIEM orientēšanās svētkiem Malienas kausa vārdā, tiekamies jau sestdien un atceramies, ka Vilnis ir foršs!

1 komentārs:

  1. Tam, kurš šodien lasa šo liecību, vajadzētu svinēt kopā ar mani un manu ģimeni, jo tas visiem sākās kā joks, un daži teica, ka tas nav iespējams. Mani sauc Aleksandrs Bendiks, es esmu no Rīgas, bet kopā ar sievu pārcēlos uz Beļģiju. Esmu laimīgi precējusies ar diviem bērniem un skaistu sievu. Kaut kas briesmīgs notika ar manu ģimeni, es pazaudēju darbu un sieva aizgāja no mājas, jo es nevarēju parūpēties par sevi un ģimeni. viņai un maniem bērniem tajā laikā. Man izdevās deviņus gadus, neviena sieva mani neatbalstīja, lai labi rūpētos par bērniem. Es cenšos nosūtīt testa ziņojumu sievai, bet viņa neļauj man ar viņu runāt. Es cenšos aprunāties ar viņas draugu un viņas ģimeni, bet es joprojām zinu, ka kāds varētu man palīdzēt, un es vēlāk esmu nosūtījis pieprasījumu tik daudziem uzņēmumiem, bet tik un tā nezvanu man, līdz pienāk kāda uzticīga diena, kuru es nekad savā dzīvē neaizmirsīšu . Kad es satiku vecu draugu, kuram es izskaidroju visas savas grūtības, un viņš man pastāstīja par li

    AtbildētDzēst