8/10/2010

Garā...

Jap, es noskrēju garo distanci, ja skataas uz kluudu daudzumu, tad jaatziist, ka distanci veicu sameeraa labi, kluudaas 3 ar pus minuutes, bet mana garaas distances sagatavotiiba ir loti slikta soobriid un uz kāju zaudeeju iespaidiigus ciparus...noteikti tas ir dell purviem, kuros mani zoziini ieguvusie muskuli sliikst ieksaa un liidz ar to uzsit man ieveerijamu besi! Ir arii kaada laba zinja, proti, riit sprints! Skriesu sprintu riit atklaataajaa macaa, domaaju, ka soobriid skiedra prieks sprinta ir ieguvusi optimaalo mirdzumu, ja ,protams, sodiena neatstaas peedas!Bet sodien finisaa man konkurentu nebija, tik slikti, ka neizdevaas sacensties ar kaadu no stipraa gala...

Tatad riit sprints, var teikt, ka sezona ir beigusies...vell paris svariigi starti...Malienas kauss, Latvijas cempis, ippashi stafete!

Viss naak no rajona...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru