9/21/2010

Suunto games. Pirms.

Nezinu ar ko, lai sāku...sākshu ar to, ka riit uzskriesu peedeejo azimutu, cerams, ka Aldis punkts pats liks un neuzticēs sho pienākumu kadam punku tapam...Doma dažus etapus veikt liimenii, lai piesliipeetu orienteesanaas speejas pie augsta tempa. Tātad ko es vēlos no Suunto games un kapēc es skrienu. Mērķis ir uzvara, reāli divi pretinieki var apsaubiit manas skiedras vareeniibu - timikis un garaa igaunu pākste -Heinmans, protams, var jau arii paareejie izsaut, bet ne jau divas dienas, iedziisana ceru starteet kaa pirmais vai arii kopaa ar timiki, bet ne aiz, jo nez vai man izdotos so Pasaules junioru cempionu nokert...un tad jau atkariibaa no manaam vai vina speejaam, bet ja lieta tiks atlikta liidz finisam, tad buusu laimiigs un finiseesu ar smaidu!
6dienas galvenie uzdevumi:
1) Virziens
2) Pareizs izejas virzies no punkta
3) Ja viegli vai labi ieeju kartee, tad sakt loti atri!
4) koncentrēties visu laiku
Ceru, ka mana forma ir pietiekami laba, lai divas dienas speetu noskriet garaas distances, ceru, ka liis lietus vai buus krusa...aukstums man vienmeer naak par labu!

Turās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru