1/19/2011

Kas jauns manā frontē?


Šis tas ir mainījies manā frontē, vispār jaunais gads ir atnācis pavisam savādāks un daudz labāks kā mēs ar šķiedru to gaidījām.
Pirmkārt nupat beidzās sesija, izdevās samērā viegli visus eksāmenus nokārtot, nebija īpaši jāiespringst, ne tā kā viena mums te vairāk kā 6h dienā mācījās...bet tāda jau to ģeogrāfu sūtība ir – var trenēties kā profesionālis.
Ar treniņiem arī viss ir ok, nākamās divas nedēļas plānoju ļoti daudz skriet, jo būs laiks, noskaņojums un cerams arī atbilstošs segums, jo Rīga vnk šobrīd iespārda ar savām suņu kakām uz ceļiem, ja redzētu, ka kāds nesavāc savu spalvaino draugu atliekas – tad tiešām izmantotu savu neticamo rokas ātrumu. Grundzālē šāds skats noteikti nepaveras, bet šobrīd kūstot sniegam, būs diezgan grūti uzskriet pa ledu, sanāk, ka kājas slapjas jau 72 sekundē pēc skriešanas sākšanas un tas tikai nozīmē, ka vakardienas skŗejienā vairāk kā divas stundas skrēju ar slapjām kājām, bet tāda dzīve Latvijā šobrīd.
Ir vērojama uzticēšanās samazināšanās pārstāvot Grundzāli spēlējot basketbolu Smiltenes čempī, kas izskaidrojama ar vājo manu spēli un veiksmes trūkumi un tam visam pa vidu neuzticēšanas komandas līderim, kas drīz varētu novest komandu pie manis zaudēšanas. Kkā esmu pazaudējis savu spēli, proti, ja tā lieta neiet, tad es pieņemu sev netipiskus lēmumus un pavisam savādak domā, kas ietekmē manas firmas gājienus basketbola laukumā. Šonedēļ trīs spēles Alūksnes čempī, īstenībā esmu vairāk dusmīgs uz savu spēli kā motivēts, bet moška būs vairāk jāsāk domāt nevis kā atgūt spēli uzbrukuma smailē, bet gan kā uzlabot to aizsadzībā! Dzīvos redzēs, jo šobrīd šķiedra ir dusmīga, jo es neizmantoju viņas neticamās spējas ātrajos uzbrukumos...
Kopumā šobrīd visas domas veltītas treniņiem (kā 95 % iepriekš) un gaidot savu pirmo atrādīšanos Portugālē, tad arī izdarīšu pirmos secinājumus par to ko esmu izdarījis, kā esmu to izdarījis, un kas būtu nakotnē jāizdara, lai izpildītu šogada galveno mērķi un daudzus maziņos mērķus, viens no tiem 5km stadionā pa 15.30.

Turās mazie un ja jums ir vēlme dzirdēt kādu īpašu rakstu no manis, varat droši ieteikt! Varu rakstīt/ izteikt viedokli da pa jebko kaut vai par jūsu vecomammu!

5 komentāri:

  1. Kas Tev sakāms par uzbrukumu Grundzāles pagasta veikalam?

    AtbildētDzēst
  2. Kur tad tu skrien? Man peļķes ir tikai pie kojām un arī tām var pāri pārlekt.

    AtbildētDzēst
  3. Citēju: "Smiltenes sporta skolas komandai izdevās neitralizēt grundzāliešu komandas rezultatīvāko spēlētāju Artūru Pauliņu, kurš šajā spēlē guva 4 punktus."... Šis te skan kā motorzāģis kaimiņa pagalmā svētdienas agrā rītā:D

    AtbildētDzēst
  4. Es tik varu pateikt, ka estas nebiju! Tur jau nav ko zagt...
    Nu Grundzlē neesmu bijis, bet ieraudzīšu maktenu dīķi..
    Tas mans melnākais ieraksts manā biogrāfijā!

    AtbildētDzēst
  5. Viens pats uz Portugāli mauksi?

    AtbildētDzēst