3/18/2012

Back to Azimuts


Šajā rakstā rakstīšu īsi un kodolīgi – par kluba maiņu Latvijā un nākotnes plāniem un iecerēm, kas sāksies ar startu Anglijas čempionātā sprintā un vidējā distancē.

Ir sānācis tā, ka pēc lieliskā gada Mežmalās, manas akciju vērtības tikai cēlās un Mežmalu superklubu man japāmet, tas nav tāpēc, ka Lielais grib aizņemt manu vietu klubā vai tāpēc, ka Dzelzs Ainārs paceļ roku pret meža zvēriem vai arī tāpēc, ka Šacis drīz tiks izraidīts no Kāpas ( Par kora apmeklēšanu). Šī lieta ir saistīta ar to, ka saņēmu izdevīgu/vilinošu piedāvājumu no Alda ( Azimuta miljonu turētājs, Smiltenes dižgars, Orientēšanās sporta lēģenda un etalons, zvērs pat savos pienācīgajos gados), kuram nespēju pretoties pat būdams vieglā cukurūdeņa reibumā. Kā arī ņemot vērā, ka Aldis jau bija paspējis nopirkt Viliju ( Vilius Aleliunas, izcils pirmā etapa speciālists, stiprs domās un darbos), tad tas tik manu nodomu attaisnoja un sekmēja. Es + Vilijs + kāds talantīgs jaunais puika, iespējams, būtu nāvējoša kombinācija un spēs atkārtot triumfu niedrāja ezera mežā, bet dzīvosim, redzēsim, arī Vilnim ir savi plāni, kas mūsu dzīves jau nu neatvieglos. Šobrīd man nav uzstādīti ultimāti, ka man jabūt Pasaules, Latvijas vai Grundzāles pagasta čempionam, protams, man ir jāskrien un ir jāizskatās spēcīgi jo spēcīgi un jānes Azimuta vārds Latvijā, domāju to Es spēšu.

Jāsaka milzīgi lielais PALDIES Mežmalām, par lielisko gadu, par liesliskajām mazajām, želejam, silto draugu plecu, superīgo kompāniju.

Andrim jāsaka paldies par silto tēva plecu un vieglo smaidu it visā, Dižkareivim jāpasakās par manis iepazīstināšanu ar Madonas labākajām mazajām un to parametru analizēšanu. Jānim Sāram jāsaka paldies, ka izmaksāja man saldējumu Londonas ielās. Lielajam Sāram, par to, ka man izrādīja, kur dzīvo Visu varenais un diženais Gunis un lika noprast, ka Zane nebūtu pats labākais virziens, kur tiekties. Elīnai un Unai paldies par to, ka man bija kur pamielot acis braucienu laikā, Kluba lielakajam stāram – Dacei, par to, ka lika saprast, ka vecums nav šķērslis būt terminatora formā. Gintam jāpasakās par visa organizēšanu un kontralēšanu, kas noveda pie zelta, bet visam labajam reiz pienāk beigas. Beigas ir arī sākums, jauns sākums, ir laiks pacelt savas kvalitātes jaunā līmenī un izpildījumā, tauta un mazās sen jau to gaida....just do it.

Rīt jau lidoju uz Angliju, kur nedaudz iesildīšu šķiedru siltākās ārēs, pabūšu tur līdz nedāļas nogalei, kur piedalīšos Anglijas čempī sprintā un vidējā distancē. Uzturēšos pie Anda Celinska, izcila orientēšanās sporta fanāta. Mērķis – pirmais pjedestāls šosezon.

Pēc tam nometnē Lietuvā ( ar orandžo mafiju). Tad noteikti startēšu Kurzems pavasarī un Rīgas kausos, tālāk plānot grūti, būs atkarīgs no parādītā....ok, turamies un ēdam dzērvenes!

5 komentāri:

  1. Ja būs pjedestāls, tad Mežmalas lai kaut ko uzsauc Tev, jo sanāk ka Britu čempis būs pēdējie mači kuros pārstāvi viņus.
    Sendim jāatgriežas sportā, tad stafetēs Azimutam zelts garantēts! Vai arī man būs jāsāk audzēt formu :))) uz LČ.

    AtbildētDzēst
  2. Veiksmīgus startus jaunajā kompānijā!

    AtbildētDzēst
  3. Paskatījos splitus, ātrums daudzsološs, it sevišķi sprintā! Tā turpini gan lidot, gan rakstīt!

    AtbildētDzēst