9/23/2010

Skumīgi ap sirdi.

Vakar tika aizvadīts pēdējais azimuts, protams, jūtos bēdīgi un esmu iegājis sērošanas režīmā, jo orientēšanās sezona gandrīz ir beigusies, nopietni kačāt šķiedru esmu beidzi jau kopš Trondheimas laikiem, bet tagad pa treniņam dienā aizvadu, tā lai nezaudētu asumu un varētu drīz sākt gatavoties otrajam cēlienam pasaules elitē. Pēdējais azimuts bija īpašs arī ar to, ka bija jāskrien man samērā mīlētā un zināmā kartē, bet atklājās daudz jaunas vietiņas, kur es ar šķiedru vēl nebiju pabijis un arī jāierēķina, tas, ka avenāji arī pastiepušies un krūmi uzbrukuši baltajam mežam un tas, protams, maina situāciju un kartes kvalitāti, bet karte tik slikta kā Cēsu rudenī jau nebija! Distancē jutos normāli, jo ja zināšanas pa karti ir tik augstā līmenī, tad ātrums arī ir tuvu maksimālajam dotajā formā un pie dotās vēlēšanās skriet ātri! Var jau just, ka mūsu šefs arī ir skumīgs līdz ar azimuta sezonas beigšanos, vēl jau Azimuta rudens maratons, bet, iespējams, ka būs jāapbēdina Aldis ar savu neesamību, jo labāk tomēr uzskriešu sprintu, ja protams tiks panākta vienošanās ar manu šķiedru par dalību tajā. Latvijas čempī maratonā gan nestartēšu, jo ir daudz jo.
Vēl jāpiemin viena ekstra patīkama lieta, proti, Azimuta jaunā spīdekle Vatīte nākamgad pārstāvēs izlase Itālijā, kas raisa arī manī prieku, kā nekā Vatīte( Anete Čama, S-14) ir mana kaimiņiene un viņa sen to ir pēlnījusi!Tik nevaru viņu pierunāt pa ziemu nedaudz pakustēties, lai būtu labāk sagatavota Itālijai. Gaidu to brīdi, ka kāds varēs ar mani kopā trenēties Grundzālē, līdz ar to tiktu ierobežota garlaicības sajūta garajā treniņā (2h), palielināts asums un kvalitāte intervālos. Jaunā paaudze Grundzālē aug tiešām iespaidīga un ceru, ka tusiņi un citas nodarbes neņems virsroku pār orientēšanās sportu, bet es vēl nezinu kas būs mana prioritāte un kāds skils man būs pēc pieciem un desmit gadiem! Protams, mazie Arvīdi arī vajadzīgi, kas turpinātu manu domu un arī paceltu manu vārdu augstākos līmeņos!

Rudens ir patīkamākais laiks priekš skriešanas, izmantojam to...

4 komentāri:

  1. Tu un Tava "šķiedra" esat īpaši gaidīti Latvijas sprinta kausa noslēguma posmā, 9.oktobrī, Kandavā! Ja uzvarēsi, tad Ls 50 būs Tavi!!

    AtbildētDzēst
  2. Pauliņ, tu audz! Ar katru ierakstu Tu sāc palikt par īstu veci, tā turpini, Tev viss izdosies!

    AtbildētDzēst
  3. Kas ir mazie Arvīdi?

    AtbildētDzēst
  4. Nu mazie Arvīdi domāti kā mani bērni :)

    AtbildētDzēst