11/28/2010

Aukstums klāt!

Sveika tauta!
Kā jau iepriekš minēju, tad šonedēļ atpūtos, ievilku elpu pirms trijām nākamajām nedēļām, kurās plānoju savākt ievērojamu apjomu, neskatoties uz atpūtas nedēļu, šonedēļ aizvadīju trīs garos treniņus (1.38, 2.01, 1.46), jāsaka, ka jutos labāk kā Lapsa jukolā skrienot līdz TV punktam. Nākamnedēļ mērķis savākt 15 h slodzi, gribu saskriet 12 h.., 3šās nedēļas laikā mērķis saskriet 14 h.....jāmin, ka temps ir audzis un pulss arī palicis ļoti acīm tīkams, šodien skrienot extra vieglu treniņu, 5min/ km man pulss bija zem 130....lai gan pirms tam man bija problēmas ar pulsu...
Jāmin, ka vēl neesmu iegādājies Garminu, ko noteikti tuvākā laikā paveikšu, gribas lielākus uzskates materiālus pēc treniņiem, lai labāk spētu sekot līdzi savam progresam un, lai spētu pietuvoties Lapsas līmenim atsevišķos orientēšanās sporta elementos ( 1. etaps, virziena piekoriģēšana, TV punktu apmeklēšana).
Ir sākusies arī mana basketbola sezona, kur pārstāvu zvaigņoto „Grundzāli”, pirmo spēli fantastiskā kārtā izdevās zaudēt. Lai gan ar savām spējām pirmā spēlē biju visnotaļ apmierināts, šķiedra bija karsta...priekš basketbola esmu labā formā, bet sezona vēl tikai sākusies, 6dien nākamā spēle, cerams, ka leģionāri ieradīsies, citādi pašvaki ies!
Sekojot līdzi Šefa gatavošanās mēģinājumam priekš Latvijas čempionāta stafetēm, esmu saskāries ar viņa nemanīšanu Smiltenes mežos, un uz zvaigņotā orientēšanās kluba „Azimuts” super monstruālo elites skrējēju treniņu neatnākšanu, bet varbūt viņš gatavojas individuāli, pēc sen sen pārbaudītām programmām un plāniem, iespējams, ka viņš atrodas kkur ārzemēs, par to nav informācijas, jo viņš nevienu par to nebrīdina, lai nesaceltu fanu demonstrācijas, masu grautiņus, kas bloķētu ielas, cilvēku dzīves, futbola spēles, vientuļo sieviešu randiņus ar citiem mazsvarīgākiem puišeļiem...viņš parasti mēdz ierasties citās valstīs zem saviem segvārdiem – Vitauts Niklāvs, Sasha Kombains, Vilks Pavecs, Aldius Kardināls, Litrards Nebūtība, Koks Kroks, Gregors Apakšbikse, Arnolds Mazākais, Stīvs Tarantuls..tapēc, lai nepiesaistītu žurnālistu uzmanību, kas atkal uzdotu jautājumus par maģisko uzvaru GRAND PRIX sacenēs, viņam jau apnīk žurnālistu uzdotie jautājumi – Vai Tu tiešām neskatījies kartē?, Vai tiešām nebija iespējams tev izskriet līdzi?, Kādas sievietes izmantoji pirms liktenīgās dienas?, Tiesa, ka atsildījies 2 stundas, jo aizdomājies?, Tiesa, ka skrienot mežā tev palīdzēja meža zvēri?. Kā vērtē pretinieku švakumu uz tava fona?, Cik tad dienas sēdēji uz korķa?, Vai uzskati Lapsu par savu pretinieku un kāda iespēja, ka tieši šis pirmā etapa superkings tiks nopirkts uz Latvijas čempionātu, un kurš skries pēdējo etapu – Tu vai ģenerālis? Tiesa, ka pirms jūsu mūža sacensībām, jūs esat uzspiedis 105kg no krūtīm, kas bija divas reizes vairāk kā jūsu svars 86. gada vasarā?
Joprojām ar domām par, ap Latvijas čempionātu stefetēs Smiltenē – Tur kaut kam ir jābūt! Es domāju zeltam...

28 komentāri:

  1. Lai Dievs apgrābstas ku labs raksts :D
    Alda segvārdi rullē :D

    AtbildētDzēst
  2. Aldza vispār lasa tavus rakstus?

    AtbildētDzēst
  3. Šis raksts varētu sagrozīt līdzšinēju rakstu topu! Spēcīgi.

    AtbildētDzēst
  4. Tavs kaimiņš no Zvārtavas, arī traks....:)
    Pauliņ es nesaprotu. Oktobrī Smiltenes apļos, gan jau ka cenšoties, 9.9 km noskrēji 40.10 min, un te novembra beigās srienot ar ātrumu 5km/min Tev pulss zem 130....Tas man nav saprotami. Tev pulsometrs nav sabojājies?

    AtbildētDzēst
  5. Kurš ir tas kaimiņš no Zvārtavas? :D

    AtbildētDzēst
  6. ...Man Ata vecaistēvs videnē mācīja zemi art, bet viņa tēvs traktora uzbūvi, Tu vēl tad biji ļoti maziņš, lapsa...:))

    AtbildētDzēst
  7. Tad jau būsi domājis nevis Zvārtavu, bet Gaujienu ;) jo Zvārtavā neviens neskrien :D

    AtbildētDzēst
  8. Smiltenes apļos ir ļoti grūta trase - lēna trase, jo ir liels kāpums. Principā manas spējas 10 km pa asvaltu pie labākās formas būtu ap/zem 33 min, 3km skrienu ap 9 min...pulsu gribu nodzīt ziemas beigās lidz 120/125

    AtbildētDzēst
  9. Tev zināšanai S.Olijaram treniņā veicot 200m skrējienu uz 80% no max, tulītējais pūlss ir ap 100-105 sit/min. Tas Tev kā sprinta karalim varētu interesēt. Info ir droša ;)

    AtbildētDzēst
  10. ko nozīmē tūlītējais pulss?

    AtbildētDzēst
  11. Pauliņam pieder Grunzāles pagasts, man Zvārtavas pagasts, Lapsa..:)

    AtbildētDzēst
  12. Jap, tas izklausās interesanti par olijaru :)
    Zvārtavas karalim - Varētu kādu treniņu kopā uzskriet, kādu garo, tuvāk iepazīties..?

    AtbildētDzēst
  13. Ar tūlītējo domāju noskrien un uzreiz ķeries pie skaitīšanas :)

    AtbildētDzēst
  14. Protams vai paskaties pulsometerā :D

    AtbildētDzēst
  15. Pauliņ, es jau vecs, es garo skrienu ar Tev nepiemērotu ātrumu, šobrīd aptuveni 5:15min/km, es ar Aldzuhu varētu kopā garo skriet..:)

    AtbildētDzēst
  16. raksts kā allaž izdevies.! īpaši žurnālistu jautājumi Aldim.!

    AtbildētDzēst
  17. Prieks censties un stāstīt par interesantāko, labāko treneri pasaulē!

    AtbildētDzēst
  18. Ehh... ja vēl rezultāti būtu kaut par 10% tik labi kā šie raksti... Mierīgi varētu kandidēt uz TOP 80-90 vietām IOF rangā! TOP 70 diemžēl tu nebūsi NEKAD!

    AtbildētDzēst
  19. Prieks, ka arī kādam nepatīk! Cik naudu esi gatavs zaudēt?

    AtbildētDzēst
  20. Ja tu nākošgad atlasīsies uz WOC, tad es esmu gatavs apmaksāt tev normālu ēdināšanu WOC laikā (nu teiksim, 40Ls dienā) :D Kaut gan, godīgi sakot, es tā jūtu, ka man par šo derību zaudēšanu nav īpaši jāsatraucas.

    AtbildētDzēst
  21. Labi beidz di*st...šādi derības neslēdzu, jo tā Tu man nesamksāsi ēdināšanu!

    AtbildētDzēst
  22. Derības mierīgi varam neslēgt, jo uz Franciju brauks M.S., E.B., K.M. un R.K.

    AtbildētDzēst
  23. Pauliņ, a. Tevi tracina ka toreadors tracina bulli ar sarkanu lupatu...:)))

    AtbildētDzēst
  24. ātri gan tās Šefa iesaukas papildinās! :D
    Imperators :)

    AtbildētDzēst
  25. Raksts ar dvēseli!
    Jauki, ka kādam jau ir zināms izlases sastāvs uz WOC.
    BRC

    AtbildētDzēst
  26. Tikai un vienīgi treniņi, tas ir viss kas Tev ir vajadzīgs! Un veiksme arī!:)

    AtbildētDzēst
  27. Jap, To es saprotu, kur bez veiksmes...būs jau labi..atkāpšanās ceļa nav...

    AtbildētDzēst