5/17/2011

Sešdesmit otrā pļauka, šoreiz lielāka


Rīgas čempis gluži nebija gaidītāks kā salavecis vai katrs jaunais playboy žurnāls, bet tas bija samerā svarīgs starts man. Komandas biedri izdarīja labu darbu pirms atdeva iespēju doties distancē man, 20 sek aiz, divmetrinieka un Zeltiņas favorīta, Jankas. Uz pirmo kp, skrienu ātri, bet ne olimpiski un atstarpe +/- tā pati, proti špļāviena. Pamanu, ka pirmais kp galīgi ne tāds ka Zeltiņas iespējamajam izredzētajam. Skrienot uz 2.kp joprojām nevienu smuku cīpu nemanu,knapi pamanu iespadīgo auguma īpašnieku, bet šim atkal tuvāks/vieglāks farsts, nu neko vēroju dabu un dodos tālāk. Visu ceļu uz 3.kp janku ne redzu, ne saožu. Tik šķērsojot trešo augstāko kalnu tajā kartē, pamalē ieraugu ausekļa spīdekli, 4,5 kp ok, tālāk skrienot uz 6kp nevienu zirga atlieku uz ceļa nemanu, bet tas laikam nav galvenais, atceros, ka es tak sacenēs esmu, pamanu, ka Jankam atkal farsts, izskatās tālāks, ne gluži kā debesis, bet nu ir. Uz 7.kp skrienot joprojām iedomājos – kur meitenes, un vai aldža spētu mani pieveikt 1km skriešanā atpakaļgaitā. Nu vot, Tev bija, piskrienot pie bebru baseiniem, ieraugu bebrs vēl vienu bebru ražo, neko nesaprotu ne no viņa, ne kartes, dabā izskatījās savādāk, un ieraugu ievērojamu augumu, paņemu kp un aizskrienu Smiltenes virzienā, jūtu sūdi ir, tā arī bija, jutos sliktāk kā Alda nopērts pēc zaudēšanas Laveiķim Alūksnes kāpā 97.gadā. Bet tālēs zilājās joprojām manu ausekļa formu. Bet tad vietējo stirnu ceļu karte mani pievīla, viss zaudēts – bļāvieni no mammas, nikns acu skatiens no Alda, izsmiekli no Jubinātora un netieku pie randiņa ar Zeltiņu. Beigās izrādās skrienot ne ar īsto atdevi un koncentrešanas līmeni, spēju atslābināties un veikt dažus labus etapus, bet tas jau Smilteni lielāku un Aldi garāku nepadara. Jubis joprojām mani iepriecina ar savu pārvietošanās ātrumu, ir uztaustījis īstās stīgas vai arī ticis pie kārtīgiem nakts treniņiem.
Kas tālak? Baltijas čempis, kur zvaigznes, iespējams, būs sastājušās pa Smiltenes modei. A ja nē, vēl paliek uzticēšanās saviem spēkiem un tikai saviem...un Alda 62. Baušļa izpildīšana varētu saraudināt ne tikai Lietuvas vai Baltijas čempiņus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru